Kategorie

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
» Zasady wysyłki

Zasady wysyłki

Zasady wysyłki, proszę koniecznie przeczytać przed zakupem:


1. Zamówienia złożone przez Klientów realizowane są na terenie Polski i UE. 

2. Zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok 

3. Przy odbiorze przesyłki Klient bezwzględnie ma obowiązek : 

a) w obecności Kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem co do asortymentu i ilości,

b) w obecności Kuriera sprawdzić czy produkty nie są uszkodzone w sposób mechaniczny, chemiczny lub inny,

c) w przypadku uszkodzeń wynikających za szkód powstałych w transporcie konieczne jest spisanie w obecności Kuriera, przy odbiorze przesyłki Protokołu Uszkodzenia Przesyłki (odpowiedni druk protokołu posiada przy sobie pracownik firmy kurierskiej) oraz umieszczenie przez Klienta adnotacji na liście przewozowym o rodzaju szkody w dostarczonych wyrobach. Protokół Uszkodzenia Przesyłki oraz adnotacja na liście przewozowym muszą być podpisane przez Kuriera dostarczającego przesyłkę. Kopię Protokołu Uszkodzeń Przesyłki oraz listu przewozowego z adnotacją o uszkodzeniu przesyłki należy przesłać do Skanda Light Sp. z o.o. za pośrednictwem e-maila, faxu lub poczty. Protokół taki stanowi jedyną podstawę do uznania reklamacji z tytułu uszkodzeń mechanicznych. 

4. W przypadku zamówień wybranym sposobem płatności "Przedpłata na konto bankowe" realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmy SKANDA LIGHT Sp. z o.o. 

5. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

6. Wysyłka towaru odbywa się w tylko w dni robocze 
(tj. od pon. do pt. w godzinach 8.00-16.00)


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).