Kategorie

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
» Regulamin

Regulamin


REGULAMIN
 

I. Informacje ogólne.

1.Serwis należy do:  Skanda Light sp. z o.o. ul. Dworcowa 60 97-200 Tomaszów Maz. NIP 7732380477 Regon 100323852 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Łodzi Śródmieścia, XX Wydział KRS pod numerem KRS 0000280108

2.Oferta prezentowana na stronie www.skanda.pl dotyczy wyłącznie sprzedaży internetowej, nie jest pełną ofertą firmy. Wszystkie ceny są podane w PLN (zawierają podatek VAT). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez Klienta zamówienia i nie ulega zmianie nawet w przypadku zmiany cen wyrobów w sklepie. 

3. Prawa autorskie:
a) Wszystkie zdjęcia oraz teksty zamieszczone w serwisie www.skanda.pl są własnością Skanda Light Sp. z o.o. administrującej sklepem internetowym www.skanda.pl
b) Kopiowanie zdjęć, treści oraz wszelkich innych ilustracji graficznych zamieszczonych na stronie www.skanda.pl jest bezwzględnie zabronione.
c) Zabrania się podmiotom gospodarczym z zewnątrz pobierania i wykorzystywania treści zamieszczonej w serwisie www.skanda.pl do celów marketingowych czy handlowych, bez pisemnej zgody Skanda Light Sp. z o.o.

II. Zamówienia i ich realizacja. 

Zamówienia złożone przez Klientów realizowane są na terenie Polski i Unii Europejskiej. 
Zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. 

Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych, w przypadku płatności kartą lub przelewem, powyższy termin rozpoczyna się od dnia wpływu należnej kwoty na wskazany rachunek bankowy sklepu. W wyjątkowych przypadkach czas ten może ulec przedłużeniu o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany. 

Termin realizacji zamówienia, to czas pomiędzy potwierdzeniem złożenia zamówienia, a przekazaniem towaru firmie kurierskiej. Zamówienia w trakcie realizacji nie może być anulowane. 

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez e-sklep e-maila, potwierdzającego dokonanie zamówienia, lub po wpływie należności na rachunek sklepu.

Zamówienie nie potwierdzone przez Klienta do 7 dni roboczych będzie anulowane.

Przy wyborze formy płatności przelewem, należność należy przekazać na wskazany rachunek bankowy sklepu.

Zamówienia złożone od poniedziałku do czwartku po godzinie 14:00 będą rozpatrywane następnego dnia, natomiast zamówienia złożone w piątek po godzinie 14:00, soboty, niedziele i święta, w najbliższym dniu roboczym. 

Ceny podane przy poszczególnych asortymentach są wiążące w chwili złożenia zamówienia. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon. Dokument dołączany jest do przesyłki. 

Koszty dostawy pokrywa Zamawiający. 

Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać zamówienia e-mailem  pod warunkiem, że nie rozpoczęto jego realizacji. Rezygnacja musi być złożona za pośrednictwem e-maila. W treści winna znaleźć się jednoznaczna informacja o zerwaniu zamówienia, z określeniem jego szczegółów.

Skanda Light sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji kolejnych zamówień złożonych przez Klienta, który zwraca zamówiony towar bez podania jego przyczyny.

III. Dostawa, koszty przesyłki. 

1. Zakupiony towar dostarczamy na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej. 

2. Zakupiony towar będzie dostarczony pod adres wskazany na formularzu zamówienia. 

3. Przy odbiorze przesyłki Klient bezwzględnie ma obowiązek : 
- w obecności Kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem co do asortymentu i ilości 
- w obecności Kuriera sprawdzić czy produkty nie są uszkodzone w sposób mechaniczny, chemiczny lub inny 
- w przypadku uszkodzeń wynikających za szkód powstałych w transporcie konieczne jest spisanie w obecności Kuriera Protokół Uszkodzenia Przesyłki ( odpowiedni druk protokołu posiada przy sobie pracownik firmy kurierskiej) oraz umieszczenie przez Klienta adnotacji na liście przewozowym o rodzaju szkody w dostarczonych wyrobach. Protokół Uszkodzenia Przesyłki oraz adnotacja na liście przewozowym muszą być podpisane przez Kuriera dostarczającego przesyłkę. Kopię Protokołu Uszkodzeń Przesyłki oraz listu przewozowego z adnotacją o uszkodzeniu przesyłki należy przesłać do Skanda Light sp.z o.o.. za pośrednictwem e-maila, faxu lub poczty. Protokół taki stanowi jedyną podstawę do uznania reklamacji z tytułu uszkodzeń mechanicznych. 

4. Z chwilą pokwitowania odbioru towaru, na kupującego przechodzi prawo własności, oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem produktu. 

5. W przypadku odmowy odbioru przesyłki za pobraniem, bez wcześniejszej rezygnacji koszty dostawy i odesłania ponosi Klient. 

6. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone od uszkodzenia i zaginięcia. 

7. Zakupiony towar można odebrać osobiście w Tomaszowie Maz. ul. Dworcowa 60, po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem firmy Skanda Light Sp. z o.o.

Czas dostawy liczony jest od momentu przekazania przesyłki kurierowi, wynosi maksymalnie dwa dni robocze, zwykle przesyłka dociera na drugi dzień. 

Maksymalna wartość zamówienia przy płatności przy odbiorze to 500,00 PLN brutto. Wysyłka za pobraniem tylko dla osób z pełna aktywacja konta i minimum pięcioma pozytywnymi komentarzami. 

Koszty transportu dopisywane są na dokumencie sprzedaży jako pozycja: Koszty transportu.

Czas realizacji wysyłki wynosi do 7 dni roboczych od dnia następującego po dniu wpłynięcia kwoty na nasze konto. Jest to termin maksymalny, zawsze staramy się realizować przesyłki w jak najszybszym terminie. Na czas dostarczenia zamówionego towaru do Klienta składa się: 
- Czas realizacji zamówienia – kompletowanie przesyłki, oczekiwanie na zaksięgowanie płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki, 
- Czas dostawy przesyłki przez firmę kurierską.

IV. Płatności

Klient ma do wyboru następujące opcje: 

1. Przedpłata na konto bankowe 

przelew na konto firmowe:

Skanda Light sp.z o.o.
ul. Dworcowa 60
97-200 Tomaszów Maz.

BANK BGŻ SA  32 2030 0045 1110 0000 0389 5340  

Wpłaty należy dokonać po otrzymaniu e-mail, potwierdzającego gotowość realizacji zamówienia, realizacja zamówienia rozpocznie się, gdy pieniądze znajdą się na naszym koncie bankowym i zostaną zaksięgowane. 

2. Płatność za pobraniem oraz przy odbiorze:
w tym przypadku należy zapłacić za zamówienie w momencie odbioru paczki od kuriera. Należność pobrania pobiera pracownik Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Koszty przesyłek zależne są od rodzaju płatności i wybranej formy przesyłki.

V. Gwarancje, reklamacje i zwroty: 

Reklamacje: 

1.Wszystkie towary dostępne w sklepie są objęte gwarancją producenta, która wynosi 12 miesięcy. 

2.Reklamacje ilościowe, asortymentowe oraz wynikające ze szkód powstałych w trakcie transportu należy zgłaszać na piśmie pocztą ( ul .Dworcowa 60, 97-200 Tomaszów Maz.) , e-mailem (skanda@skanda.pl) do
Skanda Light sp. z o.o. w dniu dostawy lub w dniu następnym, wg. obowiązującego wzoru ( wzór zgłoszenia reklamacyjnego) .Do reklamacji należy dołączyć kopię dowodu zakupu. 

3.W przypadku stwierdzenia wad zakupionego towaru Klient może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych. Reklamacje wg. obowiązującego wzoru ( wzór zgłoszenia reklamacyjnego) rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, wyrób uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie wyroby do wyboru. Koszty, związane z odesłaniem wyrobu reklamowanego, sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Sklep nie zwraca kosztów przesyłki za reklamacje nieuzasadnione lub rozpatrzone negatywnie. Do reklamacji należy dołączyć kopię dowodu zakupu. W przypadku konieczności wystawienia faktur korygujących – procedura postępowania opisana jest w pkt.5. 

4.Zwracany towar musi być czysty, bez oznak użytkowania. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis wady,  paragon bądź kopię faktury. Niespełnienie tych warunków spowoduje nierozpatrzenie reklamacji i odesłanie towaru na koszt Klienta. Odsyłany towar powinien być zapakowany jak w momencie jego odebrania ( w oryginalne opakowanie ), w przeciwnym wypadku kosztami wynikającymi z jego uszkodzenia w czasie transportu, obciążony zostaje Klient. 

5. Ze względu na procesy produkcyjne i różnorodność partii towarowych, mogą wystąpić nieznaczne różnice w odcieniach koloru, nawet w przypadku zakupu kilku sztuk tego samego wyrobu. Z tego względu reklamacje dotyczące różnic koloru nie mogą być uwzględniane.

6. Ze względu na różne charakterystyki wyświetlania obrazu przez monitory komputerowe oraz procesy związane z cyfrową obróbką fotografii zdjęcia i próbki materiałów mogą nieco różnić się od rzeczywistych. Fakt różnic między kolorem widzianym na ekranie a rzeczywistym kolorem wyrobu nie może stanowić podstawy do reklamacji wyrobu. Mogą wystąpić nieznaczne różnice między zamieszczonymi zdjęciami, a dostarczanymi lampami, co nie może stanowić podstawy do reklamacji zakupionych towarów. 

7. Wzór zgłoszenia reklamacyjnego: POBIERZ 


POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
 
Adres do korespondencji:

Skanda Light Sp. z o.o.
ul. Dworcowa 60
97-200  Tomaszów Maz.
adres e-mail –     skanda@skanda.pl
 
Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną . Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia potwierdzonych przez Państwa dokumentów korygujących dotyczących w/w odstąpienia. .
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Zwrotowi nie podlegają też niektóre przedmioty zamawiane na indywidualne zamówienie. Stosownie do zapisów ustawy nie podlega zwrotowi towar zakupiony podczas licytacji. 
Możliwość zwrotu nie dotyczy podmiotów gospodarczych.

Przed odesłaniem towaru prosimy o skontaktowanie się z pracownikiem sklepu Inter-Bud PL sp.z o.o. . 

2. Odesłany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi zawierać wszystkie elementy, nie może być zniszczony. Zwracany towar należy zaopatrzyć w otrzymany dowód sprzedaży oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wzór dostępny na stronie sklepu). Oświadczenie takie musi zawierać: dane Kupującego, dane towaru, numer konta na który mają być zwrócone pieniądze.  

3. Sklep w ciągu 10 dni dokonuje sprawdzenia zwróconego produktu. Jeżeli towar spełnia w/w wymagania, zostaje wystawiona i przesłana ( listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru) do Klienta - faktura korygująca. Sklep gwarantuje zwrot wartości produktu w terminie 7 dni roboczych, od daty otrzymania podpisanego przez Klienta - Kupującego potwierdzenia odbioru . Zwrot pieniędzy nastąpi przelewem na konto, lub przekazem pocztowym. 

4.Nie spełnienie powyższych warunków spowoduje odesłanie towaru na koszt Klienta. 

5. Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy. Zwrot towaru odbywa się tylko i wyłącznie na koszt Klienta. Klient zobowiązuje się do zabezpieczenia towaru przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu. Odstąpienie od umowy i zwrot, nie jest możliwe w przypadku towaru wyprodukowanego na indywidualne zamówienie Kupującego. 

6. Formularz zwrotu / wymiany: POBIERZ

Wymiana, zwroty reklamacje prosimy przesłać na adres: 

Skanda Light sp.z o.o.
ul. Dworcowa 60
97-200 Tomaszów Maz. 


VI. Ochrona danych osobowych.

1. Dane osobowe Klienta, który założył konto na Stronie lub złożył Zamówienie, przetwarzane są w zakresie niezbędnym dla utrzymania konta lub wykonania Transakcji, zgodnie z art. 18 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 1422). Administratorem danych osobowych jest Spółka, która przetwarza je na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oddanych) (Dz. Urz. UE L 119 Nr 1 z 2016 r.) (dalej RODO) w celach związanych z realizacją Transakcji dokonywanych w ramach Sklepu Internetowego oraz w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Spółkę, a także na podstawie zgody Klienta w celach zgodnych z treścią udzielonej przez niego zgody, w tym celach marketingowych oraz informacyjnych dotyczących oferty Sklepu Internetowego, zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy o ochronie danych osobowych. Podane przez Klienta dane osobowe, będą przetwarzane w celach wskazanych w zdaniu poprzednim na podstawie art. 6 ust. 1 lit, a), b) i f) RODO.,  

2. Dane osobowe przekazywane nam przez Klientów sklepu, są przetwarzane przez sklep. Powierzone nam dane osobowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu: 
- Realizacji umowy, 
- Wysłania zamówienia, 
- W celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez nasz sklep.
Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych. 

Dane osobowe Klienta Spółka może udostępniać: 
a) operatorom pocztowym oraz firmom kurierskim w celu kierowania do rąk Klienta przesyłek wysyłanych w wykonaniu Transakcji lub w związku z jej zawarciem, wykonywaniem lub zakończeniem; 
b) doradcom prawnym oraz firmom windykacyjnym w celu dochodzenia roszczeń na gruncie Transakcji; 
c) podmiotom świadczącym na rzecz Spółki usługi informatyczne opieki nad systemami informatycznymi w których zapisywane są dane osobowe Klienta; 
d) podmiotom, z których usług Spółka korzysta przy ich przetwarzaniu, 

Dane osobowe Klientów Spółka nie przekazuje poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego ani do organizacji międzynarodowych. 

3.Na podstawie RODO Klientowi przysługują następujące prawa dotyczące jego danych osobowych: 
1) prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii; 
2) prawo do sprostowania (poprawiania) danych; 
3) prawo do usunięcia danych; 
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych; 
5) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; 
6) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego; 
7) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 

4.Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale stanowi warunek niezbędny do dokonywania Transakcji w ramach Sklepu Internetowego. Niepodanie danych osobowych uniemożliwia utworzenie konta w Sklepie Internetowym. Nie dotyczy to przetwarzania danych osobowych do celów marketingowych i informacyjnych, które dokonywane są tylko w przypadku dobrowolnego wyrażenia zgody, niezależnie od Transakcji realizowanych w ramach Sklepu Internetowego. 


 
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt za pośrednictwem:
poczty: skanda@skanda.pl 
lub telefonicznie: +48 730 01 04 93


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).